5 Haziran 2015 Cuma

Solüsyon İle Far Kullanarak Eyeliner- Krem Far Yapımı

Herkese selam!
Bugün sizlerle benim de çok sık kullandığım eyeliner yapma yöntemini paylaşıyorum.

Hemen konuya geçelim: 

-Öncelikle solüsyon ve farın oranı eşit olmamalı. Far solüsyondan fazla olmalı ki istediğimiz yoğunluğu kazanalım. Bunu da az miktarda solüsyonun üstüne azar azar ekleyerek bulabiliriz. Belirli bir ölçüye gerek yok.


-Sonrasında bunu bir fırça yardımı ile karıştırıyoruz. Farın eyelinerde iyice ezilmesini sağlıyoruz ve bir eyeliner fırçası yardımı ile uyguluyoruz.

-Bunu her renk için yapabilirsiniz. Eğer eyelineriniz bittiyse siyah bir farla yapmak beş dakikanızı alır :)

-En az bir eyeliner kadar kalıcı, bulaşma ve akma yapmıyor.

-Farın pigmentasyonunu aşırı arttırıyor, baz olarak ya da krem far olarak kullanılabilir hale getiriyor.

Kısacası ben bu uygulamaya bayılıyorum, umarım siz de beğenmişsinizdir. Okuduğunuz için teşekkür ederim. Yorumlarınızı bekliyorum :)

4 yorum:

  1. paylaşımlarınızı takip ediyoruz

    YanıtlaSil
  2. This makes such a difference from seeing black eye liner looks. I'm a fan. You did it so neatly too x
    em // em&han xo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yes the image is really misleading lol
      Thanks honey :)

      Sil