26 Mayıs 2015 Salı

Favori İkililerim #3 The Balm-Apples & Golden Rose-221

Favori İkililerim etiketimin 3. yazısındayız :)

Yine bir dudak ikilisi ile beraberim. Bu kez iki ruju değil, bir allık paleti ve dudak kalemini kullandım. 

Bu ikiliyi seviyorum çünkü ombre bir görüntü veriyor. 
Detaylara gelecek olursak:


-Öncelikle dudak kalemiyle dudağımın kenarlarını çerçeveledim ve dış köşelerden içe dogru girdim. Sadece ortayı boş bıraktım.

-Sonrasında cobbler rengini parmağımla aldım(bu detayı veriyorum çünkü parmakla almanızı tavsiye ediyorum, kalemle allık bu şekilde birbirine karışabiliyorlar.) ve tüm dudağıma uyguladım. 

-En son olarak da cıder rengini sadece dudağımın orta kısmına uyguladım.

Ve sonucu gerçekten beğeniyorum. Siz nasıl buldunuz? Bu yazılara devam edeyim mi? Fikirlerinizi benimle paylaşmayı ihmal etmeyin :) 

Okuduğunuz için teşekkürler, hoşçakalın!

1 yorum:

  1. Bloğumda ödüllü blog keşif etkinliği var canım beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil